Кафедра гуманітарної освіти 30, 36 год.
130 Сучасні підходи до викладання англійської мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
131 Сучасні підходи до викладання іспанської мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
132 Сучасні підходи до викладання французької мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
133 Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури
за новим Державним стандартом базової середньої освіти
134 Розвиток аналітичного та критичного мислення на уроках
української мови та літератури в 7 – 9 класах НУШ
135 Актуальні напрямки мистецької освіти: діяльнісний
підхід до навчання музичного мистецтва в 7-9 класах Нової української школи
140 Діяльнісний підхід до вивчення польської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
131 Сучасні підходи до викладання іспанської мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
132 Сучасні підходи до викладання французької мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
133 Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури
за новим Державним стандартом базової середньої освіти
134 Розвиток аналітичного та критичного мислення на уроках
української мови та літератури в 7 – 9 класах НУШ
135 Актуальні напрямки мистецької освіти: діяльнісний
підхід до навчання музичного мистецтва в 7-9 класах Нової української школи
140 Діяльнісний підхід до вивчення польської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
Кафедра гуманітарної освіти 8, 15 год.
161 Формування української національної та громадянської
ідентичності учнів
162 Нейромережі та штучний інтелект для рішення освітніх завдань
163 Культура професійного педагогічного мовлення
164 Роль феномену творчого генія художників-стипендіатів
Кир Андрея Шептицького у формуванні української
національної й громадянської ідентичності учнів
ідентичності учнів
162 Нейромережі та штучний інтелект для рішення освітніх завдань
163 Культура професійного педагогічного мовлення
164 Роль феномену творчого генія художників-стипендіатів
Кир Андрея Шептицького у формуванні української
національної й громадянської ідентичності учнів
Кафедра освітньої політики 30, 36 год.
216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання
228 Виховна робота в закладах загальної середньої освіти в умовах війни та повоєнної відбудови
229 Стратегічне управління персоналом у закладі освіти:
ефективна кадрова політика та професійний розвиток
педагогів
230 Успішне подолання освітніх втрат: алгоритм для шкільної адміністрації
231 Цифрові інструменти в роботі управлінця
232 Формування цифрової грамотності фахівців фізичної культури
234 Фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами
228 Виховна робота в закладах загальної середньої освіти в умовах війни та повоєнної відбудови
229 Стратегічне управління персоналом у закладі освіти:
ефективна кадрова політика та професійний розвиток
педагогів
230 Успішне подолання освітніх втрат: алгоритм для шкільної адміністрації
231 Цифрові інструменти в роботі управлінця
232 Формування цифрової грамотності фахівців фізичної культури
234 Фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами
Кафедра освітньої політики 8, 15 год.
269 Основи фінансової грамотності в загальноосвітніх навчальних закладах
270 Основи підприємництва
271 Моделювання уроку у контексті реалізації державного стандарту НУШ
272 Основи шкільної медіації
273 Домедична допомога: формуємо навички збереження життя та здоров’я
274 Фізичне виховання для дітей з розладами аутичного спектра
270 Основи підприємництва
271 Моделювання уроку у контексті реалізації державного стандарту НУШ
272 Основи шкільної медіації
273 Домедична допомога: формуємо навички збереження життя та здоров’я
274 Фізичне виховання для дітей з розладами аутичного спектра
Кафедра освітньої політики 66, 96 год.
Кафедра педагогіки 30, 36 год.
328 Підтримка педагогів ЗДО в умовах воєнного часу у роботі з
учасниками освітнього процесу
329 Розвиток базових компетентностей сучасного дошкільника
330 Актуальні напрямки у роботі вихователя-методиста закладу дошкільної освіти
331 Стратегія професійного розвитку педагогів закладів дошкільної освіти
332 Організація безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти
333 Особливості викладання інформатики в базовій школі в умовах НУШ
334 Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів
учасниками освітнього процесу
329 Розвиток базових компетентностей сучасного дошкільника
330 Актуальні напрямки у роботі вихователя-методиста закладу дошкільної освіти
331 Стратегія професійного розвитку педагогів закладів дошкільної освіти
332 Організація безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти
333 Особливості викладання інформатики в базовій школі в умовах НУШ
334 Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів
Кафедра педагогіки 8, 15 год.
355 Створюємо освітнє відео
357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі»
362 Розвиток читацької грамотності молодшого школяра
363 Вчимо читати: методика «від тексту до букви»
366 Педагог-медіатор: інструменти інфомедійної та цифрової
грамотності для ефективної комунікації
357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі»
362 Розвиток читацької грамотності молодшого школяра
363 Вчимо читати: методика «від тексту до букви»
366 Педагог-медіатор: інструменти інфомедійної та цифрової
грамотності для ефективної комунікації
Кафедра практичної психології 30, 36 год.
Кафедра практичної психології 8, 15 год.
Кафедра природничо-математичної освіти 30, 36 год.
Кафедра природничо-математичної освіти 8, 15 год.
553 Тайм-менеджмент як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога
569 Зміцнюємо імунітет
570 Проєктна діяльність на уроках фізики
571 Візуалізація сучасного уроку з природничоматематичних дисциплін. Онлайнові симуляції
574 Біологія у 8 класі Нової української школи: реалізація діяльнісного навчання на уроці
576 Фінансова грамотність учнів на уроках фізики та математики: практично зорієнтовані завдання
577 Методика проведення пленерних уроків з фізикоматематичних дисциплін
578 STEM-проєкти на уроках фізики: від ідеї до втілення
579 Хімічний експеримент і STEM-діяльність на уроках хімії
569 Зміцнюємо імунітет
570 Проєктна діяльність на уроках фізики
571 Візуалізація сучасного уроку з природничоматематичних дисциплін. Онлайнові симуляції
574 Біологія у 8 класі Нової української школи: реалізація діяльнісного навчання на уроці
576 Фінансова грамотність учнів на уроках фізики та математики: практично зорієнтовані завдання
577 Методика проведення пленерних уроків з фізикоматематичних дисциплін
578 STEM-проєкти на уроках фізики: від ідеї до втілення
579 Хімічний експеримент і STEM-діяльність на уроках хімії
Кафедра суспільствознавчої освіти 30, 36 год.
Кафедра суспільствознавчої освіти 8,15 год.
654 Розвиток громадянських компетентностей учнів
655 Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення
662 Розвиток хронологічної та просторової компетентності учнів на уроках історії
669 Візуалізація навчального матеріалу на уроках історії історії
670 Організація ігрової діяльності учнів на уроках історії
671 Організація практичної діяльності учнів на уроках історії
672 Розвиток емоційного інтелекту і стресостійкості учасників
освітнього процесу
673 Техніки коучингу у розвитку різних видів мислення та інтелекту
674 Національно-патріотичне виховання: нові підходи та
сучасні методи
675 Рефлексія у процесі навчання: як і навіщо її проводити
676 Сторітелінг: людський вимір в шкільному курсі історії
677 Онлайн-інструменти для організації робочого простору сучасного вчителя
678 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та громадянської освіти у базовій школі
655 Демократичний урок у сучасній школі: методика проведення
662 Розвиток хронологічної та просторової компетентності учнів на уроках історії
669 Візуалізація навчального матеріалу на уроках історії історії
670 Організація ігрової діяльності учнів на уроках історії
671 Організація практичної діяльності учнів на уроках історії
672 Розвиток емоційного інтелекту і стресостійкості учасників
освітнього процесу
673 Техніки коучингу у розвитку різних видів мислення та інтелекту
674 Національно-патріотичне виховання: нові підходи та
сучасні методи
675 Рефлексія у процесі навчання: як і навіщо її проводити
676 Сторітелінг: людський вимір в шкільному курсі історії
677 Онлайн-інструменти для організації робочого простору сучасного вчителя
678 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та громадянської освіти у базовій школі
Освітня субвенція 2024-2025 н.р.
Програми ОРЦПІО