Кафедра гуманітарної освіти 30, 36 год.
102 Мовно-комунікативна компетентність педагога Нової української школи
105 Діяльнісний підхід до навчання інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) в Новій українській школі
107 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі
120 Розвиток мовно-комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
113 Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний
підхід до навчання образотворчого мистецтва в 5-7 класах нової української школи
117 Українська мова та література в Новій українській школі: модель активного навчання
121 Розвиток читацької грамотності учнів на уроках зарубіжної літератури за новим Державним стандартом базової середньої освіти
122 Конструювання музичного заняття за вимогами нового Державного стандарту дошкільної освіти
123 Конструювання сучасного уроку музичного мистецтва за модельними програмами НУШ
124 Робота з текстом на уроках мовно-літературної освітньої галузі
125 Конструювання сучасного уроку мистецтва за модельними програмами НУШ
130 Сучасні підходи до викладання англійської мови: інновації, комунікація, інструменти
131 Сучасні підходи до викладання іспанської мови: інновації, комунікація, інструменти
132 Сучасні підходи до викладання французької мови: інновації, комунікація, інструменти
133 Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури за новим Державним стандартом базової середньої освіти
134 Розвиток аналітичного та критичного мислення на уроках української мови та літератури в НУШ
135 Актуальні напрямки мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 7-9 класах Нової української школи
136 Актуальні напрямки мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у 5-9 класах Нової української школи
139 Актуальні напрямки мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва в 5-7 класах Нової української школи
140 Діяльнісний підхід до вивчення польської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти
141 Сучасні підходи до викладання німецької мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти
142 Діяльнісний підхід у процесі викладання курсу «Драматургія і театр» у Новій українській школі
145 Формування міжкультурної компетенції
у викладанні англійської мови: комунікативні стратегії, цифровізація навчання
146 Формування міжкультурної компетенції у викладанні німецької мови: комунікативні стратегії, цифровізація навчання
147 Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроках музичного мистецтва: практичні кейси
148 Компетентнісно зорієнтований підхід до організації музичного заняття: практичні кейси
Кафедра гуманітарної освіти 8, 15 год.
151 Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі
153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети
155 Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам
157 Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури
159 Інструменти і техніки планування уроку з англійської мови
161 Формування української національної та громадянської ідентичності учнів
162 Нейромережі та штучний інтелект для рішення освітніх завдань
163 Культура професійного педагогічного мовлення
167 Медіація у викладанні іноземних мов: інструмент інтеграції мовних і соціальних навичок
168 Основи комунікативної лінгвістики у змісті мовно-літературної освітньої галузі НУШ
169 Літературний сторітелінг: класичні та інноваційні різновиди, техніки, прийоми
170 Український мовленнєвий етикет і культура спілкування
171 Практикум «Майстерня читацької грамотності: від тексту до розуміння»
172 STREAM-освіта в літературі: як поєднати науку, мистецтво та читання
173 Системи музичного виховання у практиці роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
174 Особливості стилістичної мови видатних українських художників-стипендіатів Кир Андрея у розвитку творчого мислення учнів на уроках мистецьких дисциплін
175 Медіаграмотність і цифрова компетентність: як навчити критично мислити в епоху штучного інтелекту
Кафедра освітньої політики 30, 36 год.
205 Управлінська діяльність керівника закладу загальноїсередньої освіти в умовах автономії та децентралізації
210 Викладання інтегрованого курсу «Здоров’я, безпека та добробут» в Новій українській школі у 5- 6-х класах (адаптаційний цикл)
211 Нові підходи до викладання трудового навчання та технологій
213 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 5-6 класах
215 Методика навчання новітніх варіативних модулів модельної навчальної програми з фізичної культури
216 Розвиток ключових компетентностей дітей дошкільного віку засобами фізичного виховання
217 Розвиток ключових компетентностей учнів початкових класів НУШ через фізкультурну освітню галузь
221 Викладання предмета «Технології» у Новій українській школі у 7 – 9 класах
222 Здорова школа: ролі та ресурси
224 Інтегрований курс «Здоров’я, безпека та добробут» у Новій українській школі (7-9 клас / предметний цикл). Особливості викладання у 7 класі
225 Безпечна і здорова школа: освітнє середовище у воєнний/повоєнний час
226 «Фізична культура». Особливості викладання у 7-9 класах Нової української школи
228 Виховна робота в закладах загальної середньої освіти в умовах війни та повоєнної відбудови
229 Стратегічне управління персоналом у закладі освіти:
ефективна кадрова політика та професійний розвиток
педагогів
230 Успішне подолання освітніх втрат: алгоритм для шкільної адміністрації
231 Цифрові інструменти в роботі управлінця
232 Формування цифрової грамотності фахівців фізичної культури
233 Формування професійних компетентностей педагогів до викладання курсу “Підприємництво і фінансова грамотність” у 8-9 класах Нової української школи
234 Фізкультура для дітей з особливими освітніми потребами
235 Наступність початкової і базової школи: управлінський підхід
236 Управлінська діяльність директора ІРЦ
307 Базові чинники забезпечення якості дошкільної освіти
331 Стратегія професійного розвитку педагогів закладів дошкільної освіти
332 Організація безпечного освітнього простору в закладах дошкільної освіти
1.205 Трансформація фізичної культури в НУШ: методики та практики для 5-9 класів
1.206 Інноваційні та міждисциплінарні методики навчання з фізичного виховання в дошкільній освіті
1.207 Інноваційні та міждисциплінарні методики навчання з фізичного виховання у початковій освіті
1.208 Лідерство в освіті
1.209 Соціальне шкільне підприємництво
1.210 “Підприємництво та фінансова грамотність” у Новій українській школі: впровадження та викладання
1.211 Роль керівника у творенні культури школи
Кафедра освітньої політики 8, 15 год.
252 Інклюзивне фізичне виховання
254 Метод проєктів у Новій українській школі в умовах дистанційного навчання
255 Як залучити фінансові ресурси для освітнього проєкту
260 Розбудова інклюзивного освітнього середовища та управлінський супровід інклюзивного навчання у ЗЗСО
261 Чат GPT у роботі вчителя: виклики та можливості
263 Результати PISA: що варто знати та врахувати шкільним управлінцям
264 Всеукраїнська школа онлайн в дії. Викладання предмету “Основи здоров’я” (8-9 клас)
266 Документообіг у ЗЗСО
267 Нові підходи до атестації педагогічних працівників, оцінювання їх педагогічної діяльності. Сертифікація
269 Основи фінансової грамотності в загальноосвітніх навчальних закладах
270 Основи підприємництва
271 Моделювання уроку у контексті реалізації державного стандарту НУШ
272 Основи шкільної медіації
273 Домедична допомога: формуємо навички збереження життя та здоров’я
274 Фізичне виховання для дітей з розладами аутичного спектра
1.258 Проєктне навчання для позашкільної освіти, елементи фандрайзингу: від ідеї до фінансування
1.259 Освітній пазл: як поєднати планування, урок, оцінювання та контроль
1.260 Активізація ролі батьків та учнівства у співпраці зі школою
1.262 Школа емоційного добробуту
1.263 Фізична культура в сучасному світі: штучний інтелект на допомогу вчителю
1.265 Scaffold: як інтегрувати ключові компетентності в освітню практику
Кафедра освітньої політики 66, 96 год.
206 Управлінська діяльність новопризначених керівників ЗЗСО в умовах Нової української школи
Кафедра педагогіки 30, 36 год.
302 Забезпечення якості дошкільної освіти
309 Методика викладання вибіркових модулів «Графічний дизайн та комп’ютерна анімація»
310 Методика викладання теми «Алгоритмізація і програмування» в курсі інформатики базової школи»
314 Педагогіка партнерства – шлях до якісної освіти
315 Використання сучасних технологій для організації інформаційних процесів у професійній роботі педагогічного та науково-педагогічного працівника
320 Діяльнісний підхід у розвитку дитини дошкільного віку: сутність та особливості реалізації
321 Практика інклюзії в закладі дошкільної освіти
322 Розвиток демократичної культури в дошкільному закладі
323 Формування та розвиток ключових компетентностей молодшого школяра
328 Підтримка педагогів ЗДО в умовах воєнного часу у роботі з учасниками освітнього процесу
329 Розвиток базових компетентностей дитини дошкільного віку
333 Особливості викладання інформатики в базовій школі в умовах НУШ
337 Особливості викладання у базовій школі тем, пов’язаних з опрацюванням великих наборів даних
338 Оновлення Державного стандарту початкової освіти: очікування, реалії, перспективи
339 Практичний інструментарій професійного зростання вчителя початкових класів
340 Поведінкова психологія у навчанні та корекції поведінки дітей з особливими освітніми потребами під час індивідуальних занять та у колективі
364 Національно-патріотичне виховання учнів початкових класів
Кафедра педагогіки 8, 15 год.
355 Створюємо освітнє відео
356 Особливості викладання інтегрованого курсу «Робототехніка» у 5 класі Нової української школи»
357 Особливості викладання вибіркового модуля «Тривимірне моделювання» в старшій школі»
363 Вчимо читати: метод “Від тексту до букви”
362 Розвиток читацької грамотності молодшого школяра
365 Як розвивати дослідницькі вміння учнів із використанням SТЕАМ-технологій
366 Педагог-медіатор: інструменти інфомедійної та цифрової
грамотності для ефективної комунікації
370 Підтримка нейровідмінних дітей у середовищі закладу освіти
371 Як навчати без примусу: сучасні підходи до мотивації учнів початкової школи
372 Як зняти в молодших школярів втому і напругу на уроках: поради на щодень
373 Свобода в рамках дисципліни
374 Навчання грамоти у дошкіллі. Метод «Від тексту до букви»
375 Наукові казки та наукові забави як ефективний засіб формування читацької компетентності й наукових уявлень в учнів початкової школи
Кафедра практичної психології 30, 36 год.
400 Особистісний розвиток, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної дошкільної та середньої освіти
401 Психолого-педагогічна характеристика дітей з ООП та особливості роботи з ними в умовах інклюзивного закладу освіти
404 Психологічні компетентності вчителя-дефектолога
407 Розвиток Hard Skills та Soft Skills соціальних педагогів
408 Ненасильницьке спілкування-фасилітація-медіація у професійній культурі фахівців «людина-людина»
409 Емоційна компетентність учасників освітнього процесу
410 Розвиток емоційно-етичної компетентності практичного психолога
413 Травма війни: психологія травмуючих ситуацій та психологічний супровід учасників освітнього процесу
414 Організаційні та методичні аспекти супроводу дітей з ООП в закладах освіти
416 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах загальної середньої освіти
423 Виклики війни: відновлення та підтримка психічного здоров’я та психоемоційного стану учасників освітнього процесу
424 Особливості мовленнєвого розвитку у дітей із ринолалією
425 Порушення мовлення при ДЦП. Дизартрія: причини, механізми, основні форми мовленнєвих порушень. Принципи та прийоми корекції
Кафедра практичної психології 8, 15 год.
460 Психологічна підтримка учасників освітнього процесу
461 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти
462 Організація освітнього простору для дітей з порушенням слуху в умовах ЗДО і позашкільної освіти
463 TeenSTAR: Навчання про статевість в контексті дорослої відповідальності
467 Гіперактивна дитина в класі
468 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти (навчальні труднощі (дислексія, дисграфія, дискалькулія))
469 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти (інтелектуальні труднощі)
470 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти (складні порушення)
471 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти (соціоадаптативні труднощі)
472 Фахове впровадження та організація інклюзивної освіти (функціональні труднощі (зір, слух, опорно-руховий апарат, мовлення))
Кафедра природничо-математичної освіти 30, 36 год.
1.501 Фізика. 9 клас. Інноваційні підходи, практичні рішення та динаміка оцінювання
1.502 Як залишатися вчителю актуальним в епоху цифрових технологій
1.503 Як навчити учнів розв’язувати нерівності з параметром: покроковий підхід
1.504 Біологія в НУШ: розвиток пізнавальної активності учнів в освітньому процесі
1.505 Допрофільна підготовка учнів як важлива передумова профільного навчання НУШ. Фізико-математичне спрямування 514 Компетентнісні засади адаптації педагогів в умовах сьогодення
517 Розвиток наукового та творчого мислення учнів, як спосіб підвищення мотивації навчальної діяльності на уроках фізики та астрономії
518 Діяльнісний підхід на уроках фізики
524 Формування математичної грамотності учнів
525 Формування природничо-наукової грамотності учнів на уроках фізики та астрономії
528 Використання інноваційних технологій навчання хімії в Новій українській школі
534 Біологія у 8 класі Нової української школи: підходи, технології, види діяльності
536 Впровадження реформи НУШ у другому (базовому) циклі/ 7-9-их класах закладів загальної середньої освіти. Математична освітня галузь
537 Сучасний урок математики: створюємо активне середовище для навчання
538 Формули оживають: практичні методи розв’язання рівнянь з параметрами
539 Викладання біології у Новій українській школі: акмеологічний підхід
540 Фізика. 8 клас. Діяльність та оцінювання
546 Біологія у 9 класі Нової української школи: підходи, технології, досвід
547 Зацікавлення математикою через розвиток креативного та критичного мислення учнів
548 Особливості викладання суспільної географії у 9 класі
549 Формування і розвиток картографічної грамотності на уроках географії
Кафедра природничо-математичної освіти 8, 15 год.
552 Моральні основи статевого виховання
553 Тайм-менеджмент як дієвий інструмент ефективного використання часу педагога
555 Діяльнісне навчання географії та оцінювання навчальних досягнень учнів Нової української школи
562 Виклики щодо оцінювання у 5-6 класах та інструменти для здійснення переходу від рівневого до бального оцінювання у процесі навчання математики
565 Застосування програми динамічного моделювання GEOGEBRA на уроках математики
568 Сертифікація – траєкторія професійного зростання вчителів математики 5-6 класів НУШ
569 Зміцнюємо імунітет
570 Проєктна діяльність на уроках фізики
571 Візуалізація сучасного уроку з природничоматематичних дисциплін. Онлайнові симуляції
572 Організація безпечного освітнього середовища і впровадження здоров’язбережувальних технологій на уроках хімії і в позаурочний час
575 Сучасна природнича освіта: уроки в довкіллі
576 Фінансова грамотність учнів на уроках фізики та математики: практично зорієнтовані завдання
577 Методика проведення пленерних уроків з фізикоматематичних дисциплін
578 STEM-проєкти на уроках фізики: від ідеї до втілення
579 Хімічний експеримент і STEM-діяльність на уроках хімії
580 Сучасні виклики викладання географії України у 8 класі
587 Окремі аспекти викладання суспільної географії у 9 класі
588 Біологія у 9 класі Нової української школи: реалізація діяльнісного навчання на уроці
589 Практичні інструменти для мотивації учнів на уроках фізики та астрономії
590 Здоров’язбереження в освітньому середовищі: психолого-педагогічні аспекти, методики, корисні практики
591 Мотивація до вивчення хімії в НУШ
592 Основи антропоекології в НУШ: знання, наскрізні уміння
Кафедра суспільствознавчої освіти 30, 36 год.
609 Громадянська та історична освіта: діяльнісний підхід до навчання історії у 5-6 класах за модельними програмами нової української школи
610 Онлайн-інструменти в роботі вчителя історії
611 Розвиток мислення на уроках історії
623 Компетентнісний підхід у навчанні християнської етики
625 Реалізація діяльнісного підходу на уроках правознавства
шляхом розв’язування практичних завдань
626 Нестандартні підходи до організації сучасного уроку
627 Ігри у виховному процесі: діяльнісний підхід
628 Діяльнісний підхід як основа формування ключових компетентностей при вивченні курсів громадянської освіти
629 Діяльнісний підхід до навчання історії у 7-9 класах
за модельними програмами нової української школи
630 Учнівське самоврядування в дії
631 Формування професійних компетентностей вихователя
648 Сучасні підходи до організації гурткової роботи
649 Мотивація, саморозвиток і самопідготовка в роботі вихователя групи продовженого дня
1.600 Формування громадянських компетентностей вихователів закладів загальної середньої освіти
1.601 Навчи дитину вчитися: розвиток навичок самостійної роботи учнів
1.602 Соціальне, емоційне та етичне навчання у Новій українській школі
1.603 Компетентнісний підхід до навчання історії: часовий, просторовий і людський виміри
1.604 Інтегрований підхід до навчання курсів духовно-морального спрямування
1.605 Створення бренду гуртка: креативні способи залучення та мотивації здобувачів освіти до гурткової роботи
1.606 Інтерактивні технології у роботі вихователів спеціальних закладів освіти
1.607 Інтерактивні технології навчання на гурткових заняттях
1.608 Культура участі: учнівське самоврядування в сучасній українській школі 1.609 Національно-патріотичне виховання в
сучасному освітньому середовищі: сучасні інструменти та успішні практики педагогів-організаторів
Кафедра суспільствознавчої освіти 8,15 год.
663 Виклики викладання інтегрованого курсу історії та громадянської освіти у базовій школі
664 Позаурочна робота учнів та її можливості у здобутті освітніх результатів ГІО державного стандарту базової середньої освіти
665 Основи фото та відеозйомки, створення візуального контенту для педагогічних працівників
669 Візуалізація навчального матеріалу на уроках історії
670 Організація ігрової діяльності учнів на уроках історії
671 Організація практичної діяльності учнів на уроках історії
675 Рефлексія у процесі навчання: як і навіщо її проводити
676 Сторітелінг: людський вимір в шкільному курсі історії
677 Онлайн-інструменти для організації робочого простору сучасного вчителя
681 Тайм-менеджмент і рефлексія: формування самостійності та впевненості
682 Формування української національної ідентичності в учасників освітнього процесу: успішні практики
683 Лабораторно-практичні роботи у викладанні історії
684 Оцінювання навчальних досягнень учнів з історії: критерії та інструменти
685 Бінарний урок у сучасній школі






