Програми на 2026 рік

Кафедра гуманітарної освіти 30, 36 год.

102 Мовно-комунікативна компетентність педагога Нової української школи
105 Діяльнісний підхід до навчання інтегрованого курсу літератур (української та зарубіжної) в Новій українській школі

107 Нові орієнтири мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у новій українській школі

113 Нові орієнтири образотворчої освіти: діяльнісний
підхід до навчання образотворчого мистецтва в 5-7 класах нової української школи

117 Українська мова та література в Новій українській школі: модель активного навчання

121 Розвиток читацької грамотності учнів на уроках зарубіжної літератури за новим Державним стандартом базової середньої освіти

122 Конструювання музичного заняття за вимогами нового Державного стандарту дошкільної освіти

123 Конструювання сучасного уроку музичного мистецтва за модельними програмами НУШ

124 Робота з текстом на уроках мовно-літературної освітньої галузі

125 Конструювання сучасного уроку мистецтва за модельними програмами НУШ

130 Сучасні підходи до викладання англійської мови: інновації, комунікація, інструменти

131 Сучасні підходи до викладання іспанської мови: інновації, комунікація, інструменти

132 Сучасні підходи до викладання французької мови: інновації, комунікація, інструменти

133 Діяльнісний підхід до навчання зарубіжної літератури за новим Державним стандартом базової середньої освіти

134 Розвиток аналітичного та критичного мислення на уроках української мови та літератури в НУШ

135 Актуальні напрямки мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання музичного мистецтва в 7-9 класах Нової української школи

136 Актуальні напрямки мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання мистецтва у 5-9 класах Нової української школи

139 Актуальні напрямки мистецької освіти: діяльнісний підхід до навчання образотворчого мистецтва в 5-7 класах Нової української школи

140 Діяльнісний підхід до вивчення польської мови за новим Державним стандартом базової середньої освіти

141 Сучасні підходи до викладання німецької мови в НУШ: інновації, комунікація, інструменти

142 Діяльнісний підхід у процесі викладання курсу «Драматургія і театр» у Новій українській школі

145 Формування міжкультурної компетенції
у викладанні англійської мови: комунікативні стратегії, цифровізація навчання

146 Формування міжкультурної компетенції у викладанні німецької мови: комунікативні стратегії, цифровізація навчання

147 Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроках музичного мистецтва: практичні кейси

148 Компетентнісно зорієнтований підхід до організації музичного заняття: практичні кейси

Кафедра гуманітарної освіти 8, 15 год.

151 Інструменти і техніки формувального оцінювання на уроках мовно-літературної освітньої галузі
153 Як стати компетентним мовцем: п’ять кроків до мети

155 Нова редакція українського правопису: що потрібно знати освітянам

157 Арттерапевтичні практики за мотивами українського модерну в контексті світової культури

159 Інструменти і техніки планування уроку з англійської мови

161 Формування української національної та громадянської ідентичності учнів

162 Нейромережі та штучний інтелект для рішення освітніх завдань

163 Культура професійного педагогічного мовлення

167 Медіація у викладанні іноземних мов: інструмент інтеграції мовних і соціальних навичок

168 Основи комунікативної лінгвістики у змісті мовно-літературної освітньої галузі НУШ

169 Літературний сторітелінг: класичні та інноваційні різновиди, техніки, прийоми

170 Український мовленнєвий етикет і культура спілкування

171 Практикум «Майстерня читацької грамотності: від тексту до розуміння»

172 STREAM-освіта в літературі: як поєднати науку, мистецтво та читання

173 Системи музичного виховання у практиці роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

174 Особливості стилістичної мови видатних українських художників-стипендіатів Кир Андрея у розвитку творчого мислення учнів на уроках мистецьких дисциплін

175 Медіаграмотність і цифрова компетентність: як навчити критично мислити в епоху штучного інтелекту

Кафедра освітньої політики 30, 36 год.

Кафедра освітньої політики 8, 15 год.

Кафедра освітньої політики 66, 96 год.

Кафедра педагогіки 30, 36 год.

Кафедра педагогіки 8, 15 год.

Кафедра практичної психології 30, 36 год.

Кафедра практичної психології 8, 15 год.

Кафедра природничо-математичної освіти 30, 36 год.

Кафедра природничо-математичної освіти 8, 15 год.

Кафедра суспільствознавчої освіти 30, 36 год.

Кафедра суспільствознавчої освіти 8,15 год.

Освітня субвенція 2024-2025 н.р

Програми ОРЦПІО
Партнери